HTML

egykor(i)iskola

egykor iskola, most mikrotérségi tudásközpont. Két hét alatt változott ekkorát és nekem tátva maradt a szám.

Utolsó kommentek

Skype

My status

2008.06.18. 20:23 ojcabojca

Szerenád

A szerenádozás ötletét valószínűleg Öttevényről hozta az első Kunszigeten végzett osztály. Azóta kedves szokássá vált. A sok szerenád közül szívesen emlékszem arra, amikor az épülőfélben lévő házunkban terítettünk vacsorára, vagy amikor egy kisbuszban kísértem az osztályomat a vidéki tanárok lakásához. Természetesen a saját osztályaim ballagása mindig fontosabb és érzelmesebb volt. Ilyenkor úgy érzi az ember, hogy valami életrevalót kell mondania.

Az idén két szerenádot is kaptunk. Először jött 6 gyermek - olyanok, akik nem itt végeztek - majd 9 akik innen ballagtak el. Nálunk együtt voltak egy kicsit - talán utoljára így. Mindkét csoportnak egyformán örültem, de nagyon szomorú lettem, hogy külön jöttek. Csak vetítettem a képeket a szomszéd ház falára és furcsa-szomorú gondolatok jártak a fejemben.

Régebbi képek a szerenádról



Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://kunsziget.blog.hu/api/trackback/id/tr21527872

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása