HTML

egykor(i)iskola

egykor iskola, most mikrotérségi tudásközpont. Két hét alatt változott ekkorát és nekem tátva maradt a szám.

Utolsó kommentek

Skype

My status

2007.12.21. 09:59 ojcabojca

Félúton II.

Augusztus végén több barátom felhívott, hogy olvastam-e a Prohászka OOKK állásfelhívását az újságban. Bár korábban nem tudtam sokat erről az iskoláról elmentem egy felvételi beszélgetésre, amely után elnyertem a meghirdetett (fél) állást. Aki tanított már valaha, az tudja, hogy ilyenkor keményen meg kell küzdeni a gyerekek bizalmáért, főleg egy szeretett tanár munkáját folytatva. Ez hosszú műsor. Elveszítettem egy ideális, felszerelt rajztermet, meg azt,hogy szakkör és takarítás után, még nem akar abbamaradni a beszélgetés, a gyerekek még maradnának, de nyertem is egy csomó dolgot, (gimnáziumi fakultációt, bizalmat, nagyszerű kollégákat...) és egyre többen állítanak meg a folyosón...
 
 
 

4 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://kunsziget.blog.hu/api/trackback/id/tr14271187

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ludasmatyi 2007.12.21. 11:45:01

....és sokan vagyunk akik csak magukban halkan tisztelnek-szeretnek Téged. Köszönjük, amit a gyerkőceinkért teszel mindezek ellenére is töretlenül!
Békés Karácsonyt!

Fanni 2007.12.21. 20:30:54

azért az az előd.. "a szeretett tanár" szerintem nem úgy volt :))
aranyos kis prüntyiprüntyi volt az illető, de túlságosan sokat nem tudtunk tőle tanulni..
szerintem nincs és nem is lesz itt semmi gond Tanár Úr, szóval hajrá! :)
szóval sok-sok köszönet!

Nyifka Nyafka 2008.01.18. 16:30:14

www.kisalfold.hu/gyori_hirek/egyharmadnyi_ber_a__negativ_anyagok__nyoman/2043750/
Ajánlatos a megtekintése. Ereszt a léggömb és már a Fürdő soron is érezni, hogy finggal van felfújva! Szomorú nagyon, hogy a mikrotérségi tudásközpont a gödör fele tart!

Nyifka Nyafka 2008.01.18. 22:16:37

Az úton végig kell menni! Még lehet néhány Félúton *, de tessék csak haladni.
süti beállítások módosítása