HTML

egykor(i)iskola

egykor iskola, most mikrotérségi tudásközpont. Két hét alatt változott ekkorát és nekem tátva maradt a szám.

Utolsó kommentek

Skype

My status

2008.05.30. 00:25 ojcabojca

Egy lépéssel lejjebb

Egy éve 29-én nagyon furcsa hangulatban keveredtünk haza este a kultúrotthonból. Leginkább azt éreztem, hogy el vagyunk árulva, ki vagyunk fosztva. Erről ír nmgr is az alábbi kommentben

Az aláírásunk kellett egy elkészített dokumentumra, véletlenül a vád helyett az ítéletet olvasták fel a tárgyalásunkon.

Az iskola privatizációról tartott második "megbeszélés" megmutatta, hogy senki sem kiváncsi a szakmai véleményünkre; az sem aki eljött a képviselők közül, az sem, aki teniszezett ezidő alatt, vagy szokásos köreit rótta az "apák boltjában". Sajnos nincsen a birtokomban a nevelőtestület levele, amelyet nagy naívan még valamiféle partneri viszony szellemében írtunk. De ezután az este után világosan láttam, hogy vége. Hogy hiába lapátoltam a törmeléket az iskola padlásáról, hiába pályáztam és küzdöttem a szaktantermemért, hiába hortam oda a felszereléseimet, hiába volt az össze népnevelős allőr, a tervek, a gyerekekkel töltött délutánok, hétvégék. Egyetlen erényem sincsen felírva az oktatási bizottság elnökének régi noteszébe, de -megmutatta - számtalan a bűnöm. Valahogy így dohogtam.

Persze az igazi csattanó másnap jött, amikor kiderült, hogy egy szorgos méhecske az egész ülést közvetítette a telefonján.. Na kinek? Erről majd holnap

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://kunsziget.blog.hu/api/trackback/id/tr34494332

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása